
|
Оцінка допустимості державної допомоги для конкуренції проводиться відповідно до статті 55 Регламенту Комісії (ЄС) № 651/2014 від 17.06.2014 щодо оголошення деяких категорій допомоги сумісними з внутрішнім ринком під час застосування статей 107 і 108 Договору про функціонування Європейського Союзу
Державна допомога для спортивної та багатофункціональної рекреаційної інфраструктури є допустимою, якщо:
1) спортивна інфраструктура використовується не виключно одним професійним спортсменом; використання спортивної інфраструктури іншими професійними і непрофесійними спортсменами повинно щорічно становити не менше 20 відсотків часу; 2) багатофункціональна інфраструктура відпочинку повинна складатися з об’єктів відпочинку з багатофункціональним характером, що пропонує, зокрема, культурні та рекреаційні послуги, за винятком парків розваг та готельних об’єктів; 3) доступ до спортивної та багатофункціональної рекреаційної інфраструктури є відкритим для декількох користувачів і надається на прозорому та недискримінаційному рівні; суб’єктам, яким фінансують принаймні 30 відсотків інвестиційних витрат на інфраструктуру, може надаватися пільговий доступ на більш сприятливих умовах, за умови, що ці об’єкти стають більш доступними для громадськості; 4) якщо спортивна інфраструктура використовується професійними спортивними клубами, держави-члени забезпечують, щоб умови ціноутворення для її використання були доступними для громадськості; 5) будь-яка концесія чи інше доручення третій стороні щодо будівництва, модернізації та/або експлуатації спортивної та багатофункціональної рекреаційної інфраструктури повинна відбуватися на відкритій, прозорій та недискримінаційній основі, з належним урахуванням відповідних правил закупівель; 6) допомога може надаватися у формі: - інвестиційної допомоги, включно з допомогою на будівництво або оновлення спортивної та багатофункціональної рекреаційної інфраструктури; - операційної допомоги для спортивної інфраструктури; 7) для інвестиційної допомоги для спортивної та багатофункціональної рекреаційної інфраструктури допустимими витратами є інвестиційні витрати на матеріальні та нематеріальні активи; 8) для надання операційної допомоги спортивній інфраструктурі допустимі витрати – це операційні витрати на надання послуг інфраструктурою; ці операційні витрати включають такі витрати: на персонал, матеріали, контрактні послуги, комунікації, електроенергію, обслуговування, орендну плату, адміністрацію тощо, але не включають амортизаційні відрахування та витрати на фінансування, якщо вони покриваються інвестиційною допомогою; 9) для інвестиційної допомоги для спортивної та багатофункціональної рекреаційної інфраструктури відпочинку розмір допомоги не повинен перевищувати різниці між допустимими витратами та операційним прибутком від інвестиції; 10) для надання операційної допомоги спортивній інфраструктурі розмір допомоги не повинен перевищувати операційні збитки за відповідний період; 11) для допомоги, що не перевищує 2 млн євро, її максимальний розмір може становити 80 відсотків допустимих витрат як альтернатива використанню методів, передбачених в пунктах 9 та 10
|