Відповідно до постанови НКРЕКП від 22.03.2017 № 308 Ліцензійні умови провадження господарської діяльності у сфері теплопостачання передбачають вимоги і зобов’язання щодо здійснення ліцензіатом відповідної діяльності у сфері виробництва, постачання теплової енергії, транспортування теплової енергії магістральними і місцевими (розподільчими) тепловими мережами.
Параметри, що є основою для розрахунку компенсації, повинні бути встановлені заздалегідь об'єктивно та прозоро, щоб гарантувати, що не надає економічної переваги, яка могла б надавати перевагу підприємству-одержувачу перед конкуруючими підприємствами. Необхідність встановлення параметрів компенсації заздалегідь не означає, що компенсація повинна бути розрахована на основі конкретної формули. Важливим є лише те, що з самого початку зрозуміло, як визначатиметься компенсація. Якщо надавач державної допомоги вирішує компенсувати всі статті витрат суб’єкта господарювання, що здійснює діяльність з виробництва та постачання теплової енергії, він повинен визначити з самого початку, як ці витрати будуть визначені та розраховані. У цьому контексті можуть бути враховані лише витрати, безпосередньо пов'язані з наданням послуг з виробництва та постачання теплової енергії. Увесь дохід, який надходить підприємству від надання таких послуг, повинен бути вирахуваний. Якщо підприємству пропонується розумний прибуток як частина його компенсації, акт доручення повинен також встановлювати критерії для розрахунку цього прибутку. Якщо передбачається перегляд суми компенсації протягом періоду доручення, акт про доручення повинен визначати порядок перевірки та будь-який вплив, який він може мати на загальну суму компенсації. Якщо компенсація за надані послуги з виробництва та постачання теплової енергії призначається за тендерною процедурою, метод розрахунку компенсації повинен бути включений в інформацію, що надається всім підприємствам, які бажають взяти участь у процедурі. Зокрема, компенсація не може перевищувати суму, необхідну для покриття чистої фінансової різниці між понесеними витратами та отриманими доходами підприємства при виконанні зобов’язання надавати відповідні громадські послуги загального інтересу, з урахуванням доходу, який залишається у підприємства, та розумного рівня прибутку; Якщо суб’єкт господарювання, який надає послуги, обирається не шляхом проведення конкурентної процедури публічних закупівель, яка б дозволила обрати пропозицію з найнижчою ціною за надання таких послуг, тоді рівень компенсації визначається, ґрунтуючись на аналізі витрат, які є типовими для суб’єкта господарювання, який міг би надавати такі послуги, з урахуванням відповідного доходу та обґрунтованого прибутку. Розмір компенсації повинен бути визначений на основі аналізу витрат, які типове підприємство, добре кероване та забезпечене належним чином матеріальними засобами, щоб мати можливість задовольнити необхідні вимоги до зобов’язань надавати такі послуги, понесені при виконанні цих зобов'язань, беручи до уваги відповідні надходження та розумний прибуток від виконання цих зобов'язань. Необхідно гарантувати, що високі витрати неефективного підприємства не приймаються за орієнтир Форма для подання повідомлення про ДД |