Державна допомога на працевлаштування може надаватися підприємствам, що працюють у всіх галузях. Державна допомога на працевлаштування може бути надана для працевлаштування незастрахованих робітників та робітників з обмеженими можливостями у вигляді субсидій на заробітну плату або для компенсації витрат на допомогу, яка надається незастрахованим працівникам та працівникам з обмеженими можливостями.
Умови державної допомоги, визначені у критеріях допомоги на працевлаштування, застосовуються лише до таких заходів з працевлаштування, які становлять державну допомогу у розумінні статті 1 ЗДД.
Ряд політичних заходів з працевлаштування не є державною допомогою, оскільки вони становлять допомогу особам, що не надає переваги певним суб’єктам господарювання або виробництву певних товарів, або тому, що вони є загальними заходами для сприяння працевлаштуванню, які не спотворюють або не загрожують спотворенням конкуренції шляхом надання переваг певним суб’єктам господарювання або виробництву певних товарів.
Наприклад, заходи, які можуть включати загальне зниження оподаткування праці та соціальних витрат, загальну допомогу та навчання безробітних та вдосконалення трудового законодавства, не є заходами державної допомоги.
Відповідно до критеріїв допомоги на працевлаштування, допомога на працевлаштування не може надаватися підприємствам, які мають незадовільний фінансовий стан.
Державна
допомога на працевлаштування є допустимою, якщо вона надається для створення нових робочих місць або для компенсації витрат на допомогу, що надається
наступним категоріям працівників:
Прийнятні витрати та інтенсивність державної допомоги для створення нових робочих місць
Допустимі витрати та інтенсивність державної допомоги для компенсації витрат на допомогу у працевлаштуванні людей з людей з обмеженими можливостями
Прийнятні витрати та інтенсивність державної допомоги для компенсації витрат на допомогу
Вартість навчання працівника, який сприятиме працевлаштуванню цих неблагополучних категорій осіб.
Допомога, що надається на працевлаштування, підлягає контролю, тобто є предметом попереднього повідомлення про всі нові заходи допомоги, тобто програми державної допомоги або індивідуальні заходи допомоги, що випливають із відповідної правової основи надання допомоги (наприклад, проекти актів, положення, рішення, контракти, постанови, регламенти, укази) до Антимонопольного комітету України (АМКУ), щоб вирішити, чи така державна допомога є допустимою згідно з правилами державної допомоги.
ДОКУМЕНТИ
Це положення діятиме до 31 грудня 2023 року.