Природа
допомоги на професійну підготовку
Критерії допомоги на професійну підготовку повинні застосовуватися лише до заходів професійної підготовки, які становлять державну допомогу у значенні Статті 1 ЗДД. Ця стаття не охоплює багато заходів професійної підготовки, але вони є загальними заходами, оскільки вони відкриті для всіх підприємств у всіх галузях без дискримінації та без дискреційних повноважень для органів, що застосовують цей захід, наприклад загальні програми податкового стимулювання, такі як автоматичні податкові пільги, відкриті для всіх фірм, які інвестують у професійну підготовку працівників.
З огляду на той факт, що підприємства недостатньо
інвестують у професійну підготовку своїх працівників, допомога на професійну
підготовку може забезпечити позитивні зовнішні ефекти для суспільства в цілому.
Допомога на професійну підготовку збільшує кількість кваліфікованих робітників
та покращує конкурентоспроможність компаній.
Особливі вимоги що стосуються допомоги на професійну підготовку
Відповідно до критеріїв допомоги на професійну підготовку, допомога на професійну підготовку не може надаватися підприємствам, які були визнані банкрутами, щодо яких порушено справу про банкрутство, перебувають у процесі ліквідації, мають заборгованість перед державним (місцевим) бюджетом понад шість місяців та Пенсійним Фондом України, які визнають свою нездатність своєчасно виконувати зобов'язання перед кредиторами через незадовільний фінансовий стан.
Для того, щоб гарантувати, що державна допомога обмежується мінімально необхідним, допустима інтенсивність допомоги на професійну підготовку модулюється відповідно до розміру підприємства та категорій працівників, що проходять професійну підготовку.
Допомога на професійну підготовку може бути надана до 50 відсотків допустимих витрат. Інтенсивність державної допомоги може бути збільшена, але не більше ніж до 70 відсотків, наприклад, у таких випадках:
За певних умов
допомога на професійну підготовку працівникам у галузі морського транспорту може бути
забезпечена до 100% від допустимих витрат.
Допомога, що надається на професійну підготовку , підлягає контролю державної допомоги, що вимагає попереднього повідомлення про всі нові заходи допомоги, тобто програми державної допомоги або індивідуальні заходи допомоги, що випливають із відповідної правової основи надання допомоги (наприклад, проекти актів, положень, рішень, контрактів, постанов, розпоряджень, наказів) до Антимонопольного комітету України (АМКУ), щоб вирішити, чи така державна допомога допустимою відповідно до правил державної допомоги.
ДОКУМЕНТИ