Метою моніторингу державної допомоги є постійний огляд усіх чинних заходів державної допомоги для забезпечення їх відповідності належним правилам державної допомоги.
Отже, обов'язок моніторингу стосується:
Отже, АМКУ повинен постійно переглядати чинні заходи державної допомоги. Для забезпечення виконання цього завдання він має право отримувати всю відповідну інформацію від органів, що надають допомогу.
Органи-надавачі, повинні вести детальний облік з інформацією та супровідною документацією, необхідною для підтвердження того, що всі відповідні умови державної допомоги виконуються. Такі записи повинні зберігатися протягом 10 років з дати надання конкретної допомоги або останньої допомоги, яка надавалася за програмою.
Якщо у світлі інформації, поданої надавачем допомоги, АМКУ дійшов висновку, що чинна державна допомога вже не є допустимою, розпочинається процедура, яка гарантує, що цей захід буде змінено або скасовано. Ця процедура може призвести до початку офіційної процедури розслідування.
Якщо в результаті моніторингу АМКУ виявить, що надана допомога є незаконною або нею зловживають, він застосовує відповідне положення ЗДД щодо такої допомоги.
Водночас АМКУ повинен забезпечити перегляд усіх чинних програм державної допомоги при зміні правил державної допомоги з метою забезпечення їх допустимості за правилами державної допомоги.
Саме тому важливо забезпечити існування/створення налагодженого та повного інвентаря державної допомоги, який повинен регулярно оновлюватися.
Створення комплексного інвентаря державної допомоги також є вимогою згідно з Угодою про Асоціацію.
<= Контроль державної допомоги <= Процедурні правила